Från Stephanie Leo!

Jag skriver dig detta meddelande med tårar och sorg och jag vet att det här meddelandet kan komma till dig som en överraskning, jag är Stephanie Leo. Den enda dottern. Min far var en väldigt rik kakaohandlare i Abidjan Elfenbenskusten (Cote Ivoire) min far förgiftades till döds av sina affärsmän på en av deras utflykter på affärsresa.

Min mamma dog när jag var baby och sedan dess tog min pappa mig så speciell. Innan min faders död i ett privat sjukhus här i Abidjan kallade han hemligt på sin säng sida och berättade att han hade summan av (7,500000,00) sju miljoner fem hundra tusen amerikanska Dorella, kvar i fast / suspense konto i en av den internationella banken här i Abidjan, använde han mitt namn som sin enda dotter till nästa Kin i deponering av fonden. Min sena far instruerade mig att söka efter en utländsk partner i ett land av mitt val där jag kommer att överföra dessa pengar och använda den för investeringsändamål som fastighetsförvaltning eller hotellledning.

Jag söker eder efter din hjälp på följande sätt: (1) Att tillhandahålla ett bankkonto där dessa pengar skulle överföras till. (2) Att tjäna som min förmyndare. (3) Att göra arrangemang för mig att komma över till ditt land för att fortsätta min utbildning.

Obs! Jag är villig att erbjuda dig 20% ​​av summan som ersättning för din insats / insats efter den framgångsrika överföringen av denna fond till ditt nominerade bankkonto. Förutse att du hörs snart.

Vänliga hälsningar,
Stephanie Leo

Andra inlägg i arkivet:

Tillbaka